آزمون مرکز کارشناسانآزمون مشاوران خانوادهاخبار سازمان سنجشاخبار مرکز مشاوران قوه قضاییه

اعلام نتیجه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه 1400

به گزارش دادرسی،

نتیجه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

روز گذشته معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در روز گذشته در پی انتشار اطلاعیه ای از اعلام نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه خبر داد.

بر اساس اطلاعیه مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه، پذیرفته شدگان این آزمون پس از دریافت نتیجه آزمون باید با مراجعه به سامانه جذب  از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

دریافت نتیجه آزمون

اطلاعیه مهم

به اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی قوه قضائیه که آزمون آن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ برگزار شد، می رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۹ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد.

لذا معرفی شدگان می بایست براساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون و به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس: www.23055.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

بدیهی است مسئولیت های ناشی از عدم مراجعه متقاضیان در زمان مذکور به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و همچنین عدم پیگیری اطلاعیه های بعدی مرکز به عهده متقاضیان می باشد.

معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا