آزمون مرکز کارشناسان

کارت آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402 منتشر شد

انتشار کارت آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402

انتشار کارت آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402ساعتی پیش کارت شرکت در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

پایگاه خبری دادرسی نت؛ داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری قوه قضاییه 1402 می توانند با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند.

رفع نقص کارت آزمون:

درصورت وجود هرگونه نقص، اشتباه و … در کارت شرکت در آزمون خود می توانید به طریق زیر عمل کنید:

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۴ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تابعیت / ملیت، سهمیه ایثارگران و تاریخ فارغ¬التحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲منحصراً به درگاه سازمان سنجش به نشانی: (www.sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

درصورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس آدرس اعلام شده در جداول شماره ۱ و ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

  1. چنانچه نسبت به بند ۳، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۶ (جنس، مدت سابقه کار، متقاضی انتقال، متقاضی تغییر رشته، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و استان و شهرستان مورد تقاضا) معترض هستید.
  2. چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایید، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  3. در صورتی که شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

جهت کسب آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون می توانید از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنید.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402:

آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402 روز جمعه 12 آبان ماه و در 35 شهر ایران برگزار خواهد شد.

آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه راس ساعت 8:30 صبح آغاز و درب های ورود به محل جلسه آزمون نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد، به همبن خاطر متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن درب های ورود آزمون در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

فراموشی اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه:

درصورتی که شماره پرونده، سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری (اطلاعات ثبت نام) خود را فراموش کرده اید از طریق لینک زیر با ورود به بخش دریافت شماره پرونده و کد پیگیری و انتخاب نوع آزمون (آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1402) و سپس عضویت در سیستم نسبت به دریافت اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایید.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا