کانون وکلای دادگستری

انعقاد تفاهم نامه همکاری چند جانبه میان کانون های وکلای مرکز، بوشهر و کرمانشاه

انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه کانون های وکلای مرکز، بوشهر و کرمانشاه

انعقاد تفاهم نامه همکاری چند جانبه میان کانون های وکلای مرکز، بوشهر و کرمانشاهبه گزارش دادرسی به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، در تاریخ پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ مدیران کانون وکلای مرکز، بوشهر و کرمانشاه تفاهم نامه همکاری چند جانبه‌ای با موضوعات آموزشی، رفاهی و ورزشی منعقد کردند.

این تفاهم نامه با توجه به موقعیت جغرافیایی سه کانون مذکور و تنوع ظرفیت های موجود در هرکدام منعقد شده است.

متن این تفاهم نامه در ادامه آمده است:

۰۳۹۹۸۰۰۰۵۶۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۰۶/۰۵

تفاهم نامه همکاری سه جانبه

به موجب این تفاهم نامه سه جانبه کانون وکلای دادگستری مرکز با نمایندگی بهنام حبیب زاده مومن، کانون وکلای دادگستری استان بوشهر با نمایندگی سیروس شهریاری و کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با نمایندگی علی اسدی جهت استفاده از ظرفیتهای آموزشی اداری و ورزش – رفاهی به شرح ذیل تفاهم نمودند

ماده اول:

با توجه به ظرفیت علمی، نیاز و لزوم ارتباط مستمر در زمینه مسائل روز حقوقی، مقرر شد طرفین این تفاهم نامه تمام مساعی خود را جهت گسترش روابط علمی از قبیل تشکیل کلاسهای آموزشی کارگاههای علمی، جلسات سخنرانی تبادل اساتید بکار ببندند.

تبصره ۱: مسائل مالی و زمان اجرای برنامه های آموزشی مشترک منوط به توافق مجزا و تشریفات تصویب در هیات مدیره هر کانون خواهد بود.

تبصره ۲: مقرر شد هر کانون نماینده ای برای ارتباط مستمر برنامه ریزی و اجرای برنامه های موضوع این بخش معرفی نمایند تا به عنوان هیات مشترک هم فکری نمایند.

ماده دوم:

مقرر شد طرفین این تفاهم نامه در زمینه کمک به ارتقاء سطح اداری کانونها به هم کمک و مساعدت نمایند.

الگوبرداری مشاوره برگزاری جلسات مشترک بین کارمندان داخلی کانون ها استفاده یا پیشنهاد چارت اداری یا سیستم های مشترک اداری از جمله اهداف موضوع این بند می باشد.

تبصره ۳: هر گونه بازدید میدانی از بخشهای اداری کانونها با هماهنگی روسای کانونها و با صدور دعوت نامه قبلی صورت خواهد گرفت.

ماده سوم:

با توجه به ظرفیت بالقوه هر سه کانون در سه منطقه متفاوت مرکز، غرب و جنوب غرب کشور)، مقرر شد طرفین این تفاهم نامه نسبت به مشارکت در بخش های ورزشی – رفاهی، امکان دید و بازدید اردوهای فصلی، هم فکری در زمینه اجرای امور رفاهی و در صورت لزوم استفاده متقابل از امکانات هم، همکاری نمایند.

تبصره ۴: مقرر شد برای اجرای این بند هر کدام از طرفین تفاهم نامه، برای تشکیل کمیسیون مشترک نماینده خود را معرفی نمایند تا چگونگی استفاده از ظرفیتها و پیشنهاد ایده مشترک برای عملی کردن برنامه های فوق را بررسی و اعلام کنند.

این تفاهم نامه در سه ماده و چهار تبصره در تاریخ پنجم شهریور ماه یک هزار و چهارصد و سه خورشیدی منعقد و به امضای نمایندگان طرفین رسید.

بهنام حبیب زاده رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

سیروس شهرباری رئیس کانون وکلای دادگستری بوشهر

على اسدی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا