کانون وکلای دادگستری

انعقاد تفاهم نامه کانون وکلای مرکز با سازمان نوسازی به منظور احداث 1000 واحد مسکونی برای وکلا

انعقاد تفاهم نامه کانون وکلای مرکز با سازمان نوسازی به منظور احداث 1000 واحد مسکونی برای وکلا

 انعقاد تفاهم نامه کانون وکلای مرکز با سازمان نوسازی به منظور احداث 1000 واحد مسکونی برای وکلابه نقل از روابط عمومی کانون وکلای مرکز، در جلسه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ کانون وکلای دادگستری مرکز با مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مهندس مهدی هدایت، تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای وکلای دادگستری منعقد شد.

انجام همکاری های لازم برای اخذ مصوبات و صدور پروانه و عوارض

این تفاهم نامه در راستای ایجاد شرایط مناسب و بسترسازی و تسهیل برخورداری وکلای دادگستری از مسکن مناسب منعقد شده است. بر مبنای مفاد این تفاهم نامه، سازمان نوسازی شهر تهران با معرفی اراضی مناسب برای احداث مسکن، همکاری های لازم قانونی را در راستای اخذ مصوبات و صدور پروانه و عوارض متعلقه از طریق شهرداری … انجام خواهد داد.

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در جریان انعقاد این تفاهم نامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با کانون وکلا گفت: امضای این تفاهم نامه گامی مهم برای فراهم شدن شرایط و خانه دار شدن وکلای دادگستری به ویژه وکلای جوان با لحاظ شرایط اقتصادی دشوار کنونی خواهد بود.

در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز اظهار داشت: با تمام ظرفیت موجود آماده همکاری و همراهی با کانون وکلا و وکلای محترم دادگستری که برای احقاق حقوق شهروندان تلاش می کنند هستیم. در این راستا هرگونه تسهیلات لازم قانونی برای اجرای این تفاهم نامه و احداث مسکن برای وکلای دادگستری را مدنظر قرار خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا