آزمون مرکز وکلای قوه قضاییهاخبار

زمان اعلام نتایج آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند 1402

نتایج آزمون 18 اسفند 1402 مرکز وکلای قوه قضاییه در دهه اول خرداد ماه اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند 1402عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور از اعلام نتایج آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه در دهه اول خرداد ماه 1403 خبر داد.

زمان اعلام نتایج آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند 1402

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در خصوص علت تأخیر در اعلام نتایج آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه که 18 اسفند سال گذشته برگزار شده بود، را فرایند اداری و انجام بررسی های فنی معمول برای صحت سنجی این آزمون اعلام کرد و گفت:

 اگر نهاد مربوطه زودتر نتایج را در اختیار ما بگذارد، آن را اعلام خواهیم کرد.

ما این آزمون را با استاندارد خارج از سازمان انجام دادیم و در آینده هیچ آزمونی را به این صورت برگزار نخواهیم کرد که فقط نقش مجری را داشته باشیم زیرا مجری بودن برای یک آزمون و امنیت آزمون کفایت نمی کند.

پور عباس در ادامه افزود: یک اتفاقی افتاد و چند سوالی قبل از آزمون بیرون آمد که این موضوع ریشه یابی شده و دستگاه صاحب کار ما (مرکز وکلای قوه قضاییه) در این قضیه نقش کمک کار را داشته است.

آزمون نوبت دوم مرکز وکلای اسفند ماه 1402 آزمون سالمی بوده و مشکلی نیست.

پورعباس عنوان کرد: آزمون از نظر ما آزمون سالمی بوده و مشکلی نیست، طبق روال در همه آزمون های ما بررسی های فنی را انجام می دهیم و در این بررسی های فنی تعدادی از داوطلبان را که در حد بالای ۷۵ درصد تشابه پاسخنامه داشته باشند را پیدا می کنیم و آن ها را به یک آزمون مجدد دعوت می کنیم.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

    1. با سلام
      براساس اظهارات جدیدشان نتایج نوبت دوم آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه 1402 در هفته آخر خردادماه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا