کانون وکلای دادگستری

افزایش سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت کانون وکلای هرمزگان به چهار میلیارد تومان

افزایش سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت کانون وکلای هرمزگان به چهار میلیارد تومان

 افزایش سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت کانون وکلای هرمزگان به چهار میلیارد تومانبه گزارش دادرسی؛ رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان از تصمیم این نهاد مبنی بر افزایش صلاحیت سقف دعاوی مالی کارآموزان وکالت این کانون خبر داد.

بر اساس اطلاعیه ای منتشر شده در صفحه اینستاگرام کانون وکلای دادگستری هرمزگان، سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت کانون وکلای هرمزگان به چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

سقف سابق صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت با منطق روز جامعه هم خوانی ندارد.

علی قاسمی رئیس کانون وکلای هرمزگان در توضیح تصمیم افزایش سقف صلاحیت دعاوی مالی کارآموزان وکالت این کانون عنوان کرد: با توجه به نرخ تورم از سال 1390 تا کنون سقف صلاحیت کارآموزان وکالت به درستی بروزرسانی نشده است.

وی در ادامه گفت: از طرفی این منع صرفاً در خصوص خواسته های مالی است در صورتی که کارآموزان می توانند در پرونده های دیگر از جمله املاک که ارزش واقعی آنها بسیار بیشتر از سقف صلاحیت آنان بوده ولی طبق ارزش منطقه ای بسیار کمتر برآورد می شود به امر وکالت بپردازند لذا بنظر می رسد سقف سابق با منطق روز جامعه هم خوانی نداشته باشد.

کانون های وکلا در تعیین سقف صلاحیت هماهنگ عمل کنند

قاسمی توصیه کرد: البته بهتر آن است که کانون های وکلا در به طور هماهنگ اقدام به تعیین این سقف نمایند تا از تشتت پرهیز شود.

رئیس کانون وکلای هرمزگان در پایان گفت: نظر به در پیش بودن ورود کارآموزان این کانون به مرحله سوم و همچنین نزدیک بودن اصلاح ماده 54 و شمول آن بر کارآموزان 1402 هئیت مدیره تصمیم به افزایش سقف صلاحیت کارآموزان گرفت.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا