آزمون مرکز وکلای قوه قضاییهآزمون وکالت

دستگیری چهار نفر در ارتباط با فروش سوالات آزمون وکالت 1402 مرکز وکلا

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه خبر داد:

دستگیری چهار نفر در ارتباط با فروش سوالات آزمون وکالت

دستگیری چهار نفر در ارتباط با فروش سوالات آزمون وکالترئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضایی از دستگیری چهار نفر در ارتباط با فروش سوالات آزمون وکالت نوبت دوم 1402 مرکز وکلای قوه قضائیه خبر داد.

حجت‌الاسلام عبداللهی روز گذشته مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه، در نشست شورای عالی قضایی در خصوص لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه توضیحات مختصری ارائه کرد.

دستگیری چهار نفر در ارتباط با فروش سوالات آزمون وکالت

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات دستگاه قضایی گفت:

از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سوالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.

همچنین طی روزهای گذشته چند نفر به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری در یکی از حوزه‌های شوراهای حل اختلاف کشور، دستگیر شدند.

اندکی پس از برگزاری آزمون نوبت دوم مرکز وکلای قوه قضاییه روز جمعه  18 اسفند ماه 1402، زمزمه های بسیاری درباره انتشار سوالات این آزمون در فضای مجازی منتشر شد.

با این حال عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه در فروردین سال جاری لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه را شایعه دانست و گفت: «تحقیقاتی صورت گرفته و مشخص شده است که این شایعه ای بیش نبوده و آزمون به صورت قانونی برگزار شده است.»

همچنین روز یکشنبه مورخ 23 اردیبهشت 1403 پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش، با بیان اینکه «آزمون از نظر ما آزمون سالمی بوده و مشکلی نیست» عنوان کرد: یک اتفاقی افتاد و چند سوالی قبل از آزمون بیرون آمد که این موضوع ریشه یابی شده است.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا