آزمون دکتری

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 اعلام شد.

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 اعلام شد.

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 اعلام شد.به گزارش دادرسی؛ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 (نیمه متمرکز) در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره مصاحبه دانشگاه هستند، لازم است مطابق برنامه زمانی اعلام شده برای انجام مصاحبه به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

دریافت کارنامه نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403:

نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

 ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ شرکت کرده اند. از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۸۹ هزار و ۱۲۱ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند که در این مرحله ۴۵ هزار و ۱۳۴ متقاضی برای مرحله ارزیابی تخصصی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حداقل برای یک کد رشته محل معرفی شده اند.

بر اساس اطلاعیه شرایط و مدارک لازم مرحله مصاحبه آزمون دکتری 1403، معرفی شدگان باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ تا ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ضمن پرداخت مبلغ سه میلیون و چهارصد و بیست و چهار هزار ریال (۳/۴۲۴/۰۰۰) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا