آزمون های حقوقی

اعلام نتایج آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری

به گزارش دادرسی؛

براساس اطلاعیه سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ، نتایج کتبی سراسری آزمون جذب داوری و میانجی گری در سامانه  مرکز آزمون بارگزاری شده ؛ ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کنندگان این آزمون، داوطلبان  آزمون مذکور می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده از نتایج سراسری آزمون داوری و میانجی گری اطلاع پیدا کنند.

براساس اطلاعیه مرکز جهاد دانشگاهی، مرکز توسعه حل اختلاف به منظور حضور یافتن در مراحل بعدی گزینش با داوطلبان پذیرفته شده تماس خواهد گرفت و در صورت نیاز یا صرف نظر داوطلبان اصلی، از داوطلبان ذخیره دعوت به حضور در گزینش خواهد شد.

متن اطلاعیه مرکز جهاد دانشگاهی درباره نتایج آزمون جذب همکاری داوری و میانجی گری :

با توجه به برگزاری بخش دوم آزمون جذب همکاری داوری و میانجی‌گری، نتایج سراسری آزمون مذکور در سامانه بارگذاری شده است. داوطلبین عزیز دقت نمایند چنانچه به عنوان پذیرفته شده جهت حضور در مراحل بعدی، انتخاب شده‌اند، جهت انجام سایر مراحل از طرف مرکز توسعه حل اختلاف با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که به عنوان ذخیره اعلام شده‌اند، در صورت نیاز یا انصراف داوطلبان اصلی، از طرف مرکز توسعه حل اختلاف اطلاع رسانی لازم به آنها صورت خواهد گرفت.

قابل ذکر است مرکز آزمون مسئولیتی در قبال سایر مراحل صدور پروانه داوری و میانجیگری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا