اخبار

توضحیات وکیل رئیسیان درباره بازداشت مجدد توماج صالحی/9 آذر 1402

توضحیات وکیل رئیسیان درباره بازداشت مجدد توماج صالحی

توضحیات وکیل رئیسیان درباره بازداشت مجدد توماج صالحیبه گزارش دادرسی نت به نقل از شرق، وکیل امیر رئیسیان (وکیل توماج صالحی) درباره بازداشت مجدد توماج صالحی، با رد برخی موضوعات تاکید کرد که اخبار مربوط به طرح شکایات موکلش از یکی از مقامات استان اصفهان صحیح است و شماره پرونده ها موجود است و باید پیگیری شود.

علت بازداشت مجدد توماج صالحی

وکیل امیر رئیسیان درخصوص علت بازداشت مجدد توماج صالحی(خواننده سبک رپ ایرانی) گفت:

ما هم متوجه بازداشت توماج صالحی و ۲ نفر دیگر شدیم، هنوز علت دقیق این موضوع را نمی دانیم اما در اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه، آمده که نشر اکاذیب در زمینه اعلام خبر طرح شکایت توماج صالحی از برخی مقامات استان اصفهان، علت این بازداشت است.

او در ادامه با اشاره به انتشار خبر بازداشت مجدد موکلش اظهار کرد:

اگر این موضوع صحت داشته باشد و اعلام خبر شکایت، موجب اتهام نشر اکاذیب و بازداشت توماج صالحی شده باشد، پیش از او باید من را هم به عنوان وکیل پرونده بازداشت کنند چرا که پیش از آقای توماج صالحی، من در گفتگویی با «شبکه شرق» این خبر را اعلام کرده و گفته بودم که شکایتی از سوی توماج صالحی در دادسرای کارکنان دولت به ثبت رسیده است.

رئیسیان همچنین خاطرنشان کرد:

تاکید می‌کنم که خبر شکایات توماج صالحی از مدیرکل اطلاعات استان اصفهان هرگز کذب نبوده و شماره پرونده ها موجود است و این شکایت در دادسراهای کارکنان دولت ثبت شده و قانونا هم باید پیگیری شود.

علت بازداشت مجدد توماج صالحی به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه

پیش تر مرکز رسانه قوه قضاییه در واکنش به اظهارات منجر به بازداشت این خواننده سبک رپ اعلام کرده :

توماج صالحی در صحبت‌های مطرح شده خود مدعی طرح شکایت از برخی افراد شده بود که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط و یا قضات پرونده ثبت نکرده اند.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا