اخبار دانشگاه ها

برگزاری آزمون جامع دانشجویان علامه “حضوری” شد

خلاصه نوشته
  • زمان و جزئیات برگزاری آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.


به گزارش دادرسی؛

ارزیابی آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400_1401 دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال 1400 برگزار می‌شود.

بر این اساس، دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده و میانگین کل نمرات آنها ۱۶و بالاتر باشد. همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در ارزیابی جامع الزامی است در غیر این صورت شرکت در آزمون میسر نبوده و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

بر این اساس دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400_1401 انتخاب و اخذ کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400_1401 دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور امکان‌پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

آزمون جامع نیم‌سال قبل این دانشجویان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار شد.

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی 1400_1401 دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه به صورت حضوری برگزار می شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا