آزمون دکتریآزمون های حقوقیاخبار دانشگاه هااخبار سازمان سنجش

ثبت نام آزمون دکتری 1401 آغاز شد.

خلاصه نوشته
  • ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز ۱ آذر ۱۴۰۰ شروع شده و تا ۸ آذر نیز ادامه دارد.

 


به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401 براي پذيرش در دوره هاي روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي مي‌رساند كه با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند. 

شرايط ثبت نام:


ثبت‌نام براي آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401 از روز دوشنبه مورخ 1400/09/01 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 1400/09/08 پايان مي‌پذيرد.

لازم به تاكيد است كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام خواهد پذيرفت.

هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مي‌تواند در يک كد رشته‌ امتحاني ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.

متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن، نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند.

مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت نام اقدام كند:


  1. مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني فوق براي تهيه كارت اعتباري ثبت نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).  
  2. تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.
  3. آماده نمودن اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام. 
  4. خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 2.085.000 ريال (دو میلیون و هشتاد و پنج هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. 
  5. پرداخت هزینه خدمات ارسال پيام كوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ريال .

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:


براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي مقطع دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1401 در روز جمعه مورخ 06/12/1400 برگزار خواهد شد. 

متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 1400/12/03 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1400/12/03  با مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. 

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابي مندرج در بند 40 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

 

دانلود دفترچه راهنماي ثبت نام و شرکت آزمون ورودی مقطع دکتری(Ph.D)

لینک ثبت نام آزمون

 

توصيه‌هاي‌ مـهم‌:

  1. متقاضیان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
  2.  در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت نمایید؛ پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص، به درخواست‌هاي متقاضیان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  3.  با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس متقاضیان، كه اين موضوع اكثراً براي متقاضیاني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است، تاكيد مي‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس متقاضی ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
  4. هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌ نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد. 

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور:

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://request.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

به مواردي كه از طريق ديگري واصل شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163_021 نیز در ميان بگذارند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا