اخبار

جزئیات قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی در شب عاشورا

به گزارش دادرسی نت ،

وکیل محمودرضا جعفر آقائی
وکیل محمودرضا جعفر آقائی

وکیل محمد شیوایی و‌ وکیل سجاد شکوری راد، دو دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز در خصوص اتفاق قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی گفتند:

بامداد ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ وکیل محمودرضا جعفر آقائی در شهرستان شاهرود در حضور پسر پنج ساله و همسرش مورد سوقصد با سلاح گرم قرار می‌گیرد و با وجود انتقال سریع ایشان به بیمارستان به قتل می رسد.

وکیل مرحوم به اتفاق وکیلی دیگر مشترکاً در پرونده‌ای اقتصادی در حال انجام وظیفه بودند. موکل پرونده از ماه قبل در بازداشت به سر برده و به تازگی در خصوص ایشان کیفرخواست صادر شده است.

مظنونینی در این ارتباط وجود دارند که به دلیل محرمانگی از توضیحات بیشتر صرف نظر می گردد.

هر یک از وکلای دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز که در پرونده به نحو اتفاق وکالت پرونده را بر عهده داشته نیز در معرض تهدید جدی و خطر قرار دارد و پیشتر موضوع را به مقامات امنیتی و قضایی منعکس نموده است که متاسفانه ترتیب اثر خاصی داده نشده است.

وکیل محمد شیوایی، دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز درخصوص پیگیری های این کانون در پرونده قتل مرحوم وکیل محمودرضا جعفر آقایی عنوان کرد:

تلاش میکنیم در صورت امکان، پرونده در تهران مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی در خصوص متهم این پرونده گفت:

احتمال می‌رود قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی توسط اطرافیان یکی از موکل‌های وی صورت پذیرفته باشد.

صبح امروز مورخ 18 مردادماه 1401 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود از دستگیری مظنون احتمالی قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی خبر داد و گفت:

با توان و اقتدار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت فرد مظنون احتمالی شناسایی و دستگیر شد.پرونده درحال تحقیقات مقدماتی است و احتمال دخالت فرد یا افراد دیگری نیز در این رخداد متصور است.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا