آزمون مرکز کارشناسانآزمون مرکز وکلای قوه قضاییهاخبار مرکز مشاوران قوه قضاییهاخبار وکلای دادگستریکانون وکلای دادگستری

رییس مرکز حفاظت قوه قضاییه: تفاوتی بین مرکز وکلا و کانون وکلا قائل نیستم.

دنیا را بچرخید، هیچ‌ کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد.

 


به گزارش دادرسی و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، در نشست کارآموزان وکالت استان تهران، گفت: از کسانی که این جلسه را تشکیل دادند خصوصا آقای بهادری جهرمی که با خلوص نیت در مرکز وکلا فعالیت می‌کردند قدردانی می‌کنم، ایشان و همه همکارانشان فعالیتی در این مجموعه انجام دادند که با گذشته قابل مقایسه نیست.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: شما ممکن است در یک خیابان در دل ۱۰۰ پزشک متخصص، یکی دو تابلو وکیل یا کارشناس ببینید پس معلوم است این انحصار در شغل وکالت معنا و مفهومی دارد.

 

پدر و مادر و پدر و مادر زن آقای بهادری جهرمی به هیچ جا وصل نیستند.

حسین عبدالهی

 

وی با اشاره به رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ادامه داد: چه نقطه عطفی وجود دارد که جایگاه آقای بهادری جهرمی این‌چنین ارتقا پیدا می‌کند؟ من مطمئنم پدر و مادر و پدر و مادر زن ایشان به هیچ‌جا وصل نیستند ما نباید به دنبال مقام بگردیم. بگذاریم مقام به دنبال ما بگردد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: من شخصا تفاوتی بین مرکز وکلا و کانون وکلا قائل نیستم، همه عزیزان در سربرگشان نوشته شده وکیل دادگستری. مواجهه با همکاران قضایی را از همین ابتدا تمرین کنید و این یک رکن جدی برای موفقیت در امر وکالت است و حتما خود را با علم تعریف کنید نه با سفسطه. در ادبیات و انشا حتما کار کنید کوتاه‌ترین راه برای دفاع خوب، کمترین نوشته در لایحه است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: تقاضای من این است که در شخصیت خودتان شک نکنید از خطا کردن نترسید، هرکجا که بیشتر خطا کردید بیشتر دنبال یادگیری بروید.

وی خطاب به کارآموزان وکالت افزود: دنیا را بچرخید هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد، مردم ایران باشرافت‌ترین مردم جهان هستند، به آن‌ها خیانت نکنید.

منبع
خبرگزاری ایسنا
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا