آزمون دکتریآزمون کارشناسی ارشداخباراخبار دانشگاه شهید بهشتیاخبار دانشگاه ها

شرایط جدید آموزش دانشجویان دکتری دانشگاه شهید بهشتی

دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۲۹ آبان ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

خلاصه نوشته
  • تمامی کلاس های آموزشی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی از روز شنبه ۲۹ آبان ماه به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش دادرسی :

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیربومی دانشگاه که حائز شرایط اخذ خوابگاه هستند می‌توانستند با مراجعه به سیستم گلستان بخش دانشجویی – خوابگاه – اطلاعات و درخواست ها – درخواست خوابگاه خود را ثبت کنند.

دانشجویان دوره دکتری متقاضی خوابگاه فردا پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ می توانند از طریق گزارش ۲۵۷۰ سیستم گلستان از خوابگاه اختصاص داده شده خود مطلع و جهت تحویل اتاق به خوابگاه مربوطه مراجعه کنند.

رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در دانشگاه شهید بهشتی، کلاس‌ها و کلیه اماکن عمومی برای دانشجویانی که آموزش حضوری دارند الزامی است.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ نحوه تشکیل کلاس‌های آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی سایر دانشجویانی که نیم‌سال جاری فارغ التحصیل می شوند نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

بر اساس مصوبات شورای مدیریت استانی آموزش‌عالی استان تهران، شرایط آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی مشخص شد بر این اساس جلسات دفاع از رساله‌های دکتری و پایان نامه­ های کارشناسی ارشد از اول آذرماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در موارد خاص، داوران خارج از دانشگاه شهید بهشتی با تشخیص و مجوز معاون آموزشی دانشکده/دانشگاه مربوط می‌توانند به صورت غیرحضوری در جلسه شرکت کنند و در این صورت، جلسۀ دفاع به صورت ترکیبی برگزار می‌شود.

همچنین دروس آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی سال آخر به صورت حضوری برگزار می‌ شود و برای دانشجویان مقطع کارشناسی که سال آخر نیستند، با توجه به زیرساخت‌ها، امکانات خوابگاهی و آموزشی و … با تشخیص ستاد کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام رساله یا پایان‌نامه بوده و نیازمند استفاده از آزمایشگاه، کارگاه، مزرعه و غیره هستند، در محیط دانشگاه الزامی است.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، حضور کامل اعضای هیأت علمی در محل خدمت خود، بر اساس ابلاغیه‌های قبلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضروری است و  کلیه جلسات ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در دانشگاه همانند جلسات شورای گروه‌های آموزشی، شوراهای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شوراهای پژوهشی،  و غیره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا