آزمون مرکز وکلای قوه قضاییهاخبار دولتاخبار قوه قضاییه

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شد

علی بهادری جهرمی به سمت سخنگویی دولت سیزدهم منصوب شد.


به گزارش دادرسی :  امروز، ۲۳ آبان هیات دولت علی بهادری جهرمی به عنوان سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تعیین شد.

 

بهادری جهرمی دانش آموخته دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران در اردیبهشت ۱۳۹۸ از سوی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه تعیین شده بود و حالا همراه او به تیم دولت می‌رود.

به این ترتیب باید منتظر بود و دید محسنی‌ اژه‌ای چه کسی را به جای او به ریاست مرکز وکلای قوه قضاییه تعیین خواهد کرد.

بهادری جهرمی به عنوان جوانترین عضو کابینه، دانش آموخته دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

وی دانش آموخته حقوق دانشگاه تهران، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است که مدیر سابق گروه حقوق عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و همچنین او ریاست مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه و عضویت در شورای عالی حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه دارد.

علی بهادری جهرمی عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس و دانش‌آموخته دكترای حقوق عمومی دانشگاه تهران است. وی فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۷ به عنوان کارشناس مركز پژوهش های مجلس و مدرس دانشگاه آغاز کرد.

در سال ۱۳۹۱ به عنوان مدير پژوهشی پژوهشكده شورای نگهبان و در سال ۱۳۹۴ به عنوان مسول سازمان بسیج حقوقدانان کشور انتخاب شد. وی مسلط به زبان‌های انگليسی و عربی بوده و تاكنون ۱۴ عنوان كتاب، بیش از صدعنوان گزارش پژوهشی و کارشناسی و بيش از ۳۰ عنوان مقاله از او به چاپ رسيده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا