اخبار

4 نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتند

به گزارش دادرسی نت

 ۴ نفر دیگر از مجروحان حادثه حریق زندان اوین درگذشتندزندان اوین شامگاه شنبه مورخه 24 مهرماه شب نا آرامی داشت و تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی از وقوع آتش سوزی در زندان اوین تهران خبر می داد.

براساس اطلاعیه قوه قضاییه، در اثر درگیری بین تعدادی از زندانیان محکومیت مالی و سرقت، یک کارگاه خیاطی کارآفرینی زندان اوین دچار حریق شد.

زندان اوین یکی از مشهورترین و حائز اهمیت ترین زندان های کشور است که اشخاص با محکومیت مالی و امنیتی در این زندان نگهداری می‌شوند.

مرکز رسانه قوه قضاییه در خصوص تعداد فوت شدگان حادثه آتش سوزی اوین اعلام کرد:

با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، تمامی ۸ فرد فوت شده، از زندانیان بند جرایم مربوط به سرقت بوده اند.

مرکز رسانه قوه قضاییه در ادامه گزارش خود تاکید کرد: ۶ نفر از مجروحین این حادثه همچنان در بیمارستان و تحت درمان و رسیدگی های پزشکی هستند و حال عمومی آنها مساعد و رو به بهبود است.

در پایان گزارش مرکز رسانه تصریح شده هویت تمامی فوت شدگان به اطلاع خانواده آنها رسیده و متعاقب دستور قضایی، اسامی آنها به صورت عمومی نیز منتشر خواهد شد.

طبق اعلام اکثر مسئولان در حال حاضر آرامش در مجموعه زندان اوین برقرار است و جای نگرانی نیست زیرا هم وضعیت زندان کاملا تحت کنترل است و هم اطراف کاملا تحت کنترل است.  


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا