آزمون کارشناسی ارشداخبار سازمان سنجشثبت نام آزمون ها

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401

خلاصه نوشته
  • براساس اعلام سنجش:به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش دادرسی ؛

سازمان سنجش آموزش کشور در پی انتشار اطلاعیه ای ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد 1401 و با هدف فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 23 آذر 1400 موفق به ثبت نام نشده اند ، مژده تمدید شدن مهلت ثبت نام را داد.

پیشتر در اطلاعیه ای که از این سازمان منتشر شد ،ثبت نام از روز سه‌شنبه مورخ 16/09/1400 آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ 1400/09/23 پایان می یافت .

اما با انتشار اطلاعیه روز 23 آذر سازمان سنجش مهلت ثبت نام این آزمون تا تاریخ 27 آذر 1400 تمدید شد و متقاضیان و دواطلبانی که تا امروز نسبت به ثبت نام اقدام ننموده اند می تواند با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی (http://www.sanjesh.org) پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1401 و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دانلود اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1401

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا