آزمون قضاوت

جزئیات شرکت در آزمون قضاوت 1400 جذب عمومی ویژه طلاب

آزمون قضاوت 1400به گزارش دادرسی؛

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در پی انتشار اطلاعیه ای از تاریخ و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون قضاوت 1400 ویژه طلاب خبر داد .

آزمون قضاوت 1400 در تاریخ جمعه 23 اردیبهشت ماه ساعت 8:00 و تنها در شهرستان قم برگزار خواهد شد.

بنابراین ضروری است داوطلبان نیم ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل حضور داشته باشند.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون:


براساس این اطلاعیه تمامی داوطلبان این آزمون می توانند در تاریخ چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه 1401 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و درج نمودن اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت خود اقدام نمایند.

همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن در سرجلسه آزمون الزامی می باشد.

درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون :


  • با توجه به اطلاعات درج شده در کارت شرکت در آزمون، در صورتی که متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ،۶ ، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱و ۱۲ کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه صرفاً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و نسبت به اصلاح موارد مذکور اقدام نمایند.
  • درصورتی که عکس الصاق شده بر کارت ورود به آزمون داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد و یا دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد لازم است شخصاً همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای اصلاح مورد مزبور، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده براساس تاریخ مندرج در این اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف شناخته و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

آدرس و تاریخ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:


داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ22 اردیبهشت ماه 1401 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به نشانی: قم- بلوار ۱۵ خرداد- نبش خیابان سعدی- مرکز آموزش قضات واحد قم مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

 

آزمون در صبح روز جمعه مورخ 23 اردیبهشت 1401 برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح آغاز خواهد شد.

آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج گردیده است.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون قضاوت جهت ارتباط با سازمان سنجش می‌توانند سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/، به این سازمان ارسال نمایند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

  • هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار، چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  • لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمناً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.
  • برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  • در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  • چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

بیشتر بخوانید:

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا