اخبار دانشگاه آزاد اسلامیاخبار دانشگاه ها

راه اندازی سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

خلاصه نوشته
  • مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی یک سامانه به منظور اطلاع‌رسانی به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویان این دانشگاه خبر داد.


دکتر مهران صلواتی ضمن اعلام ابن خبر اظهار کرد: «سامانه پیامکی منادا» با هدف اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی نقل و انتقالات و مهمانی راه اندازی شده است.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع به متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با توجه به سامانه‌محور بودن فرآیند نقل و انتقالات دانشجویی، تمامی مراحل نقل و انتقال از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان مرکزی دانشگاه وجود ندارد.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براین اساس؛ برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انقال، سامانه پیامکی منادا نیز راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر صلواتی خاطرنشان کرد: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند. این امر باعث می‌شود دانشجویان نیازی به مراجعه به سازمان مرکزی نداشته باشند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا