نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ فردا منتشر می شود

به گزارش دادرسی از معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه؛

براساس  اطلاعیۀ معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه 1400 که 22 مهر ماه برگزار شد، فردا مورخ 9 دی ماه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام و پذیرفته شدگان این آزمون می بایست با مراجعه به سامانه جذب از تاریخ 1400.10.10 نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

متعاقباً معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه 4 دی ماه اعلام کرده بود:

نتایج آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

متن اطلاعیه معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ادامه آمده است:

اطلاعیه مهم

به اطلاع‌ متقاضیان آزمون کارشناسان_رسمی قوه قضائیه که آزمون آن در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ برگزار شد، می رساند که کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۹ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد.

لذا معرفی شدگان می بایست براساس توضیحات مندرج در کارنامه آزمون و به منظور طی نمودن سایر مراحل آزمون در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس: www.23055.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

بدیهی است مسئولیت های ناشی از عدم مراجعه متقاضیان در زمان مذکور به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و همچنین عدم پیگیری اطلاعیه های بعدی مرکز به عهده متقاضیان می باشد.

معاونت سنجش و ارزیابی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا