آزمون وکالتاخبار وکلای دادگستری

کارت شرکت در آزمون وکالت 1400 منتشر شد

به گزارش دادرسی نت؛

 آزمون وکالت 1400کارت شرکت در آزمون وکالت 1400 امروز مورخ سه‌ شنبه ۲۸ تیر توسط درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردید.

تمامی متقاضیان و داوطلبان آزمون وکالت 1400 می‌توانند با مراجعه به درگاه سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/ و با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای از قبیل نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و … خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن در جلسه آزمون الزامی خواهد بود.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400

آزمون صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۳۰ در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­‌ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، به همین جهت ضروری است تمامی داوطلبان قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

آدرس، محل‌ رفع نقص کارت و مندرجات کارت شرکت در آزمون وکالت 1400:

  • در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۱ ،۲ ،۳ ،۴ ،۷ ،۹ و ۱۰ کارت شرکت در آزمون، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۰ به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۱۰ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال گردد؛ در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

تذکر مهم در خصوص سهمیه: کسانی که در زمان ثبت‌نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری نمایند.

  • در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند های ذیل وجود دارد داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۱ و ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند:

1.چنانچه نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس، معلولیت) معترض هستید.

 تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت و شدت معلولیت) چنانچه خواستار اعمال بند فوق می‌باشید، لازم است فرم مخصوص معلولیت تایید شده را از سازمان بهزیستی دریافت و تحویل واحد رفع نقص نمائید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

2.چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایند، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

توجه : سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری: داوطلبان می توانند به منظور کسب آگاهی های بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۵/۵ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا