آزمون های استخدامیفرصت های شغلی

کارت ورود به آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400

به گزارش دادرسی نت؛

کارت ورود به آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400
کارت ورود به آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400

براساس آخرین اعلام سازمان سنجش در خصوص آزمون استخدامی دیوان محاسبات، این آزمون در 20 شهر در روز پنجشنبه مورخ 19/12/1400 برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون استخدامی دیوان محسبات راس ساعت 8 صبح آغاز می گردد و در های محل آزمون 30 دقیقه قبل از شروع آزمون بسته خواهند شد، بنابراین ضروری است تمامی داوطلبان و متقاضیان آزمون استخدامی دقایقی قبل از بسته شدن در های حوزه امتحانی در محل حضور پیدا کنند.

براساس اعلامات سازمان سنجش آموزش کشور ، کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات از روز سه شنبه مورخ 17 اسفند ماه 1400 بر روی وبگاه سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان این آزمون می توانند نسبت به مشاهده، دریافت و پرینت کارت مذکور در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی ، نام و نام خانوادگی، سال تولد و …. نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون و اطلاع یافتن از آدرس حوزه امتحانی خود اقدام نمایند.

به منظور شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار توسط متقاضی و ارائه آن به ضابطین آزمون الزامی و ضروری است.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده در کارت شرکت در آزمون خود به شرح زیر اقدام کنید:

1. درصورت اشتباه در اطلاعات (ثبت نامی) مندرج در کارت شرکت در آزمون  (اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۸،۷، ۹، ۱۲،۱۱، ۱۵ کارت شرکت در آزمون) ، برای اصلاح مورد یا موارد مشاهده شده می بایست حداکثر تا تاریخ 18 اسفند ماه 1400 تنها با مراجعه به وبگاه سازمان سنجش در قسمت ویرایش اطلاعات کارت نسبت به اصلاح موارد ذکر شده اقدام نمایید.

2. درصورتی که عکس الصاق شده به کارت شرکت در آزمون با چهره شما مغایرت دارد و یا دارای اشکالاتی از قبیل نداشتن مهر و یا واضح نبودن است باید شخصاً و با همراه داشتن دو قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود برای اصلاح مورد مذکور از ساعت ۸:۳۰ _۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ _ ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ 18 اسفند 1400 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص محل آزمون خود مراجعه نمایید.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، ارائه شده است. 

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط و شرایط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند. 

آزمون استخدامی دیوان محاسبات در 20 شهر اعلام شده در جدول شماره ۱ (پیوست در پایان اطلاعیه) برگزار می گردد و شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه 19 اسفند 1400  خواهد بود.

شهرستان محل برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400

 آدرس محل برگزاری آزمون استخدامی بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

درب ورودی ِحوزه های امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ صبح (سی دقیقه قبل از شروع فرایند برگزاری آزمون) بسته خواهد شد. لذا متقاضیان و داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای محل آزمون در حوزه امتحانی خود حضور به عمل آورند. 

موارد مورد نیاز متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی:

  • پرینت کارت شرکت در آزمون
  • اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار
  • چند مداد سیاه نرم پررنگ
  • مدادتراش
  • مداد پاکن
  • یک سنجاق و یا سوزن

لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند.

هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون به عنوان تقلب شناخته شده و براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری، باعث محرومیت از گزینش در آزمون می گردد.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی  https://request.sanjesh.org، به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌021-42163در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا