اخبار وکلای دادگستریکانون وکلای دادگستری

کانون وکلای فارس : به علت شرایط اقتصادی وکلا امکان تمدید پروانه وکالت تا آخر دی وجود دارد.

خلاصه نوشته
  • روابط عمومی کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای قابلیت افزایش اعتبار پروانه وکالت وکلای دادگستری عضو این کانون را به علت شرایط بد اقتصادی حاکم بر جامعه وکالت ممکن اعلام کرد.

در این اطلاعیه علت تصمیم اتخاذ شده «شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه وکالت و عدم توانایی برخی از همکاران در پرداخت هزینه های تمدید پروانه وکالت» مقرر گردید مشروط به پرداخت هزینه دادگستری امکان تمدید پروانه وکالت متقاضیان تا آخر دی ماه وجود داشته باشد

در اطلاعیه مذکور آمده است:

به اطلاع کلیه کارآموزان و وکلای محترم دادگستری می رساند با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه وکالت و عدم توانایی برخی از همکاران در پرداخت هزینه های تمدید پروانه وکالت با تصویب هیات مدیره مقرر گردید مشروط به پرداخت هزینه دادگستری امکان تمدید پروانه وکالت متقاضیان تا آخر دی ماه وجود داشته باشد.

در ادامه اطلاعیه کانون وکلای فارس آمده است:

 

مقتضی است پس از پرداخت هزینه دادگستری درخواست خود را از طریق وبسایت https://farsbar.ir ثبت نمایید.

لازم به ذکر است کانون وکلای منطقه فارس اولین کانونی است که چنین مقرره‌ای را به منظور تسهیل امور تمدید پروانه وکالت درخصوص وکلایی که شرایط اقتصادی آنها نامطلوب است، مصوب و اطلاع رسانی می‌کند.
مشاهده بیشتر

1 دیدگاه

  1. با سلام وادب لطفا به دلیل شرایط بد اقتصادی جریمه تاخیر در پرداخت فیش حق بیمه سه ماهه دوم 1402 را ببخشید زیرا اینجانب به دلیل مشغله های ذهنی که ناشی از مصیبتهای اقتصادی حاکم بر جامعه میباشد فیش سه ماهه دوم را با تاخیر سه روز پرداخت کرده ام و مبلغ 530000 تومان جریمه شده ام .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا