آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه:‌ امسال آزمون دیگری نداریم.

به گزارش دادرسی نت:

به نقل از ایسنا، حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه شنبه 30 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

براساس ماده 5 قانون تسهیل کسب و کار مجلس شورای اسلامی، سالی یک بار موظف به برگزاری آزمون وکالت هستیم، در همین راستا سال 1401 این آزمون را برگزار و قبولی ها را اعلام کردیم و برای سال آینده موظف به برگزاری آزمون هستیم.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه:‌امسال آزمون دیگری نداریم/ برگزاری مصاحبه وظیفه ماستعبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه در سال جاری 12 هزار و 600 نفر در آزمون فوق العاده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه قبول شدند، تصریح کرد:

برگزاری مصاحبه در ماده 5 قانون تسهیل بیان شده و  شرایط آن باید رعایت شود و ما موظف به انجام آن هستیم. سوالات ممکن است بخشی علمی باشد.

این حق ماست افرادی که صلاحیت ندارند در مجموعه ما نباشند. مصاحبه شروع نشده اما خیلی ریزش نداریم.

پیش تر این چنین اعلام شده بود که مرکز وکلای قوه قضاییه در سال 1401 دو آزمون برگزار خواهد کرد؛ یک آزمون فوق العاده در اردیبهشت ماه و دیگری آزمون عادی در شهریور ماه 1401.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

  1. خدا به جامعه وکالت رحم کرده که شما 6 ماه قصد آزمون برگزار کردن ندارید و گرنه سال 1401 24 هزار تا کارآموز جذب کرده بودید!
    بماند که برای همین 12 هزار نفر هم امکانات کارآموزی مهیا نیست و جدا از تمامی استدلال ها اصلاً در دادگاه ها جا برای نشستن این همه کارآموز وجود ندارد…

    1. همون موقعی که گفتن می‌خوایم دوتا آزمون برگذار کنیم من به دوستم گفتم اینا توی یه دونه اش هم میمونن
      الان موندن با این حجمی که قبول کردن چیکار کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا