اخبار وکلای دادگستری

آغاز پیش ثبت نام دوره های وکالت تخصصی 1401 در مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز

به گزارش دادرسی نت:

آغاز پیش ثبت نام دوره های وکالت تخصصی 1401 در مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکزدکتر هوشنگ پوربابایی سرپرست مرکز آموزش علمی- کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص پیش ثبت نام دوره های وکالت تخصصی در این مرکز اعلام کرد:

برای نخستین بار در کشور
به وکلای دادگستری مدرک تحصیلی در رشته های مرتبط داده می شود.

فلسفه تشکیل مرکز آموزش وکلای دادگستری از ابتدا این بوده که این مرکز به عنوان یک مرکز پژوهشی و علمی به عنوان بازوی تخصصی کانون وکلای دادگستری در جهت بهره گیری از دانش روز و متخصص کردن وکلای دادگستری فعالیت خود را ادامه دهد.

 

اولین پیش ثبت نام  دوره های وکالت تخصصی در چهار موضوع:

  • دعاوی اراضی

  • دعاوی بانکی

  • دعاوی بیمه

  • دعاوی شرکت ها و ورشکستگی انجام خواهد گرفت

پیش ثبت نام دوره وکالت تخصصی

دکتر پوربابایی در خصوص پیش نیازهای شرکت در دوره های وکالت تخصصی خاطر نشان کرد:

یکی از الزامات یا پیش نیازهای شرکت در چنین دوره هایی داشتن پروانه وکالت کانون های وکلای دادگستری است.

این دوره های وکالت تخصصی به مدت 100 ساعت کلاس حضوری در مرکز آموزش علمی- کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار خواهند شد و پس از اخذ آزمون در پایان دوره و کسب نمره قبولی مدرک تخصصی وکالت به صورت فارسی و انگلیسی که مورد تایید کانون وکلای دادگستری و تایید وزارت علوم می باشد صادر خواهد شد.

طبیعی است که پس از صدور مدرک، وکلای متخصص می توانند خود را به عنوان وکیل متخصص در آن حوزه معرفی نمایند. لازم به ذکر است که دوره های دیگری شامل دوره های تخصصی وکالت قراردادها، داوری، مالکیت فکری و دوره های متعدد در زمینه حقوق جزا و جرم شناسی و دعاوی مالیاتی نیز در حال تدوین سرفصل است که در مدت کوتاهی و پس از تصویب این دوره ها نیز آغاز خواهد شد.

نتیجه پیش ثبت نام و سایر اطلاعات مربوط به برگزاری دوره ها (مانند مراحل تکمیل ثبت نام و ​​​​​​​زمان بر​​​​​​​گزاری دوره) متعاقبا و از طریق در گاه اطلاع رسانی مرکز آموزش علمی- کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانی https://uicbar.ir اطلاع رسانی می شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا