آزمون های استخدامیفرصت های شغلی

استخدام بانک شهر در سال 1401

ثبت نام از امروز

استخدام بانک شهر در سال ۱۴۰۱به گزارش دادرسی؛

بانک شهر در نظر دارد به منظور تکمیل و تامین قسمتی از نیروی انسانی خود در سمت بانکداری شعب خود از بین متقاضیان خانم و آقای واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی و همچنین انجام مصاحبه های تخصصی و عمومی و طی نمودن مراحل اداری تعدادی نزدیک به 13 نفر را با انعقاد قرارداد خرید خدمت با مدت معین و همچنین مزایایی همچون بیمه و بازنشستگی تامین اجتماعی به کار گیرد.

ثبت‌ نام آزمون استخدامی بانک شهر از امروز مورخه ۴ اردیبهشت ماه 1401 آغاز خواهد شد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

هزینه ثبت نام آزمون بانک شهر 150 هزار تومان می باشد.

علاقمندان و متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند در مدت زمان ده روز از تاریخ 1401.02.04 با مراجعه به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

آزمون کتبی بانک شهر روز جمعه مورخه 6 خردادماه 1401 در محل های ذکر شده در کارت ورود به جلسه که از تاریخ 1401.03.03 از وبگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل رؤیت و چاپ می باشد ، برگزار می گردد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر:

  • داشتن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • التزام و تعهد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • واجد کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائمی قانونی برای آقایان ( به کارت یا برگه معافیت موقت تحت هر عنوان، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد)

توجه: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی درصورت قبولی در مراحل سنجش، تایید پزشک معتمد بانک درمورد توانایی انجام کار الزامی است. بدیهی است در صورت عدم تایید پذیرش ایشان کان لم یکن خواهد بود.

  • فاقد هرگونه سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • واجد مدرک تحصیلی مرتبط با عناوین شغلی (مطابق جدول شماره یک – شرایط احراز مشاغل)

تبصره: افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در جدول شرایط احراز مشاغل، برای شرکت در آزمون میبایست صرفا مدرک مقطع تحصیلی اعلامی از سوی بانک در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را داشته باشند و صدور حکم کارگزینی یا تنظیم قرارداد پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی خواهد بود.

  • عدم اشتغال به کار رسمی ، نداشتن تعهد خدمت و نداشتن هرگونه منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر، فاقد سوء پیشینه کیفری، عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند
  • افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حداکثر سن «۲۸» سال تمام (متولدین 1373.01.01 به بعد) و افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر سن «۳۰» سال تمام (متولدین 1371.01.01 به بعد)

توجه: شایان ذکر است مدت انجام خدمت وظیفه به حداکثر سن داوطلبان مرد اضافه خواهد شد. بدیهی است افراد دارای کارت معافیت مشمول این موضوع نمی باشند.

شرایط اختصاصی داوطلبان آزمون استخدامی بانک شهر:

 

  • داشتن مدرک دانشگاهی مورد تایید وزرات علوم در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های جدول شماره یک(شرایط احراز مشاغل) فقط از دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه، پیام نور ، غیرانتفاعی، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه عالی آموزش بانکداری ایران.

توضیح: مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشنامه پایان تحصیلی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دانشگاهی می باشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکرشده باشد.

هیچگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نبوده و تنها مدارک فارغ التحصیلی مورد پذیرش می باشد.

  • مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون های سراسری دانشگاه ها ، مورد پذیرش نمی باشد.
  • مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.
  • در هر یک از رشته های امتحانی صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته  و مقطع تحصیلی درج شده در جدول شماره 1 (رشته و گرایش تحصیلی مورد نیاز) می توانند ثبت نام نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نخواهد بود.
  • اصالت مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذی صلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار ) به کارگیری داوطلب ،منتفی خواهد بود.
  • حداقل معدل کل در مقاطع تحصیلی در کلیه رشته ها و گرایش ها «15» تمام می باشد.

تذکر : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه پایان تحصیلی می باشد.

آزمون استخدامی بانک شهر
جدول شماره یک: شرایط احراز مشاغل

مواد آزمون استخدامی بانک شهر :

  1. زبان انگلیسی عمومی
  2. اطلاعات عمومی
  3. مهارت های ICDL
  4. هوش و استعداد تحصیلی
  5. اطلاعات بانکی و مالی

تذکر: کلیه سوالات آزمون به صورت تستی و با ضریب یکسان خواهد بود و به ازای هر پاسخ اشتباه ، نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.


داوطلبان پس از موفقیت در تمامی مراحل و آزمون های مورد نیاز برای خدمت در سمت بانکداری در شعب سرپرستی های بانک واقع در شهر های مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و کلان شهر تهران جذب خواهند شد.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا