اخبار دانشگاه پیام نوراخبار دانشگاه ها

امتحانات تمامی مقاطع دانشگاه پیام نور غیر حضوری برگزار خواهد شد

خلاصه نوشته
  • سرپرست دانشگاه پیام نور از برگزاری آزمون‌های کلیه مقاطع دانشگاه پیام‌نور اعم از مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در این نیمسال به‌صورت غیرحضوری و در بسترهای مجازی خبر داد.

به گزارش دادرسی از دانشگاه پیام نور؛

بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، دکتر ابراهیم تقی زاده ضمن بیان این مطلب که آزمون های پایان ترم تحصیلات تکمیلی این دانشگاه غیر حضوری است  افزود:

تصمیم نهایی نحوه برگزاری آزمون های پایان نیمسال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور طبق تفویض اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به لزوم حفظ سلامت دانشجویان و خانواده های آنها بر این امر است که در این نیمسال نیز، آزمون ها به صورت غیرحضوری و بر بسترهای مجازی انجام شود.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی دانشجویان اظهار کرد: دستورالعمل های نحوه برگزاری آزمون ها به زودی به استان های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تغییر محل آزمون از طریق معاونت آموزشی دانشگاه حذف و وضعیت دانشجو به حالت اول برمی گردد، افزود:

با توجه به غیرحضوری شدن آزمون های پایان نیمسال، تغییر محل آزمون و هزینه محاسبه شده لغو می‌شود و وضعیت دانشجویان به روال قبل بازمی گردد.

پیش‌تر توسط این دانشگاه اعلام شده بود که امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور، غیر حضوری و امتحانات مقاطع ارشد و دکتری حضوری است اما این دانشگاه تصمیم جدیدی درباره امتحانات گرفت.

بر این اساس، تمام امتحانات دانشگاه پیام نور در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در این نیم‌سال به صورت غیرحضوری و در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا