آزمون کارشناسی ارشداخبار سازمان سنجش

امکان ویرایش حوزه امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 1401

امکان ویرایش حوزه امتحانی آزمون کارشناسی ارشد 1401به گزارش دادرسی؛


براساس اطلاعیه سازمان سنجش و با توجه به برگزاری و حضوری شدن کلاس های درس دانشگاهیان و موسسات آموزشی و درخواست های مکرر داوطلبان به سازمان مذکور تمهیداتی اتخاذ گردیده تا متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 که محل اقامت انها با محل تحصیل آنها متفاوت است و حوزه امتحانی خود را محل اقامت خود تعیین نموده اند در صورت تمایل بتوانند نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام نمایند.

بنابراین داوطلبانی که خواستار تغییر حوزه امتحانی خود می باشند می بایست از امروز مورخ 5 اردیبهشت ماه 1401 لغایت 7 اردیبهشت ماه به سامانه جامع آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/ مراجعه نموده و نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود به حوزه دلخواه اقدام نمایند.

همچنین توجه داشته باشید که درخواست های تغییر حوزه امتحانی خارج از مهلت مقرر بلااثر بوده و به آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

امکان تغییر حوزه امتحانی تنها برای آن دسته از داوطلبانی که  در زمان ثبت نام تاریخ فارغ التحصیلی خود را از تاریخ اول اسفند 1400 به بعد درج نموده اند فراهم خواهد بود به عبارتی این افراد هنوز دانشجو به شمار رفته و مجبور به مراجعه به دانشگاه محل تحصیل خود می باشند.

داوطلبان و متقاضیانی که برای تغییر حوزه امتحانی خود اقدام می نمایند اجازه حضور در جلسه آزمون حوزه امتحانی قبلی را نخواهند داشت.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا