آزمون دکتری

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1402

 نتایج اولیه آزمون دکتری 1402 اعلام شد دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 (دانشگاه سراسری) منتشر شد.

به گزارش دادرسی نت؛ اسامی پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری 1402 27 فروردین ماه اعلام شد.

دریافت کارنامه اولیه آزمون دکتری 1402

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری :

به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1402 می‌بایست از امروز (سه‌شنبه) مورخ 29 فروردین 1402 تا روز شنبه مورخ 2 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کد رشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

به پذیرفته شدگان توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون دکتری 1402 و اطلاعیه های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند.

(دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری 1402 از روز دوشنبه مورخه 28 فروردین ماه و از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان  در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است).

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1402

زمان اعلام اسامی معرفی‌شدگان به مصاحبه آزمون دکتری

اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه 1402 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

نحوه انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد

داوطلبان آزمون دکتری 1402 که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می بایست به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و براساس اطلاعیه های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا