آزمون سردفتری

برگزاری دو آزمون سردفتری در سال 1403

برگزاری دو آزمون سردفتری در سال 1403

برگزاری دو آزمون سردفتری در سال 1403سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از برگزاری دو آزمون سردفتری 1403 خبر داد.

به گزارش دادرسی؛ براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آزمونی که ثبت نام 22 اسفند 1402 آغاز شده و در بازه زمانی 15 تا 20 فروردین ماه تمدید شد مربوط به آزمون سردفتری 1402 بوده است.

همچنین در این اطلاعیه اشاره شده که ثبت نام برای آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403 از 20 فروردین ماه جاری آغاز می شود.

براساس اعلام قبلی سازمان سنجش قرار بود از 15 تا 20 فروردین ماه مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون سردفتری آغاز شود اما یک روز پس از فعال شدن لینک ثبت نام، سامانه ثبت نام غیرفعال شد. بدین ترتیب طبق اطلاعیه این سازمان افرادی که تا روز 15 فروردین موفق به ثبت نام شده اند مشمول آزمون سردفتری 1402 می شوند.

سایر داوطلبان و علاقمندان به شرکت در آزمون سردفتری 1403 باید از روز 20 فروردین برای آزمون سردفتری 1403 ثبت نام کنند.

متن اطلاعیه برگزاری دو آزمون سردفتری در سال 1403:

پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می‌رساند، تاریخ برگزاری آزمون برای همه داوطلبان ثبت نام کننده از ‌تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۱۵، در روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ خواهد بود. لازم به توضیح است این آزمون مربوط به نوبت برگزاری سال ۱۴۰۲ می‌باشد که امکان برگزاری آن در سال گذشته میسر نشده بود.

با توجه به درخواست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نظر به برنامه‌ریزی آزمون سال ۱۴۰۳ مقرر شد ثبت‌نام برای این آزمون نیز از تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ آغاز شود. جزئیات و سایر اطلاعات لازم طی اطلاعیه‌ای هم‌زمان با شروع ثبت‌نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا