آزمون مترجمان رسمیآزمون های استخدامیاخبار قوه قضاییه

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی جذب مترجم رسمی قوه قضاییه 1401+ افزایش ظرفیت

به گزارش دادرسی؛

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی جذب مترجم رسمی قوه قضاییه 1401+ افزایش ظرفیتبراساس اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام  آزمون استخدامی جذب مترجم رسمی قوه قضاییه 1401 که تا 31 خرداد تعیین شده بود، تا روز جمعه 10 تیر 1401 تمدید شد.

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه 1401 تا روز جمعه 10 تیر 1401 خبر داد، در این اطلاعیه همچنین از افزایش ظرفیت جذب در استان های کشور به جز استان تهران نسبت به ظرفیت های اعلام شده در آگهی ثبت نام اولیه خبر داده شده است.

بر اساس جدول درج شده در آگهی ثبت نام اولیه منتشر شده بود مجموع ظرفیت جذب مترجم رسمی در استان های سراسر کشور به جز استان تهران مجموعا ۳۶۶ نفر بود که در جدول اصلاحی فعلی به ۳۹۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

اطلاعیه‌ اصلاحات و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱

پیرو انتشار اطلاعیه ثبت‌نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضائیه سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ و با توجه به اعلام مدیریت نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه، مبنی بر اصلاحات جدول شماره (۱) مندرج در ذیل این اطلاعیه، به اطلاع می رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در مهلت مقرر ( از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین با توجه به اصلاحات اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا