آزمون وکالتثبت نام آزمون ها

تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت 1402 تا 27 اردیبهشت

مهلت ثبت نام آزمون وکالت 1402 تا 27 اردیبهشت تمدید شد.

تمدید ثبت نام آزمون وکالت 1402به گزارش دادرسی نت؛ به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) مهلت ثبت نام آزمون وکالت 1402 که امروز 22 اردیبهشت ماه به اتمام می رسید به مدت 5 روز دیگر و تا 27 اردیبهشت تمدید شد.

دکتر ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت:

پیشتر مهلت ثبت‌نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام شده بود که با تمدید پنج روزه آن، متقاضیان تا ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

متقاضیان جهت ثبت نام در آزمون وکالت 1402 می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت 1402:

پيرو اطلاعيه مورخ ۱۴۰۲/۲/۱۳ به اطلاع متقاضيان شرکت در آزمون کارآموزی وکالت دادگستری می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر برای آن دسته از داوطلبانی كه تا اين تاريخ (۱۴۰۲/۲/۲۲) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۷ نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند. داوطلبان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.
ضمناً متقاضیانی كه قبلاً ثبت نام خود را تکميل و کدرهگيري دريافت کرده‌اند در صورت تمايل می‌توانند تا تاريخ فوق نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمايند.

پیشتر منابع سوالات آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۲ از سوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام شد.

سوالات این آزمون از میان منابع حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، حقوق جزا، آیین دادرسی کیفری، حقوق اساسی، متون فقه و اصول فقه انتخاب شده است.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا