آزمون کارشناسی ارشداخبار دانشگاه پیام نور

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور از 10 اسفند 1400

 ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور
ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور

به گزارش دادرسی به نقل از دانشگاه پیام نور؛

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت بیست و دوم) از تاریخ سه شنبه 10 اسفند ماه به مدت ده روز آغاز و در تاریخ جمعه 20 اسفند به پایان می رسد بنابراین ضروریست داوطلبان و علاقمندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در مهلت مقرر نسبت به ثیت نام اقدام کنند.

هر داوطلب مطابق شرایط و ضوابظ درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یکی از کد رشته امتحانی ثبت نام و شرکت نماید؛ بنابراین ضروری است ابتدا به خوبی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را مطالعه و بررسی نمایید .

هر داوطلب درصورت واجد شرایط بودن می تواند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی یازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن خرید کارت اعتباری ثبت نام و  وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل مراحل بعدی نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر پیام نور هم زمان با آغاز مهلت ثبت ‌نام، یعنی از روز سه شنبه ۱۰ اسفند 1400 بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش  قابل مشاهده خواهد بود.

طبق پیش بینی های صورت گرفته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور در روز جمعه مورخه 24 تیر 1401 برگزار خواهد شد و کارت شرکت در آزمون از تاریخ سه شنبه 21 تیر تا پنجشنبه 23 تیر قابل مشاهده و پرینت در وبگاه سازمان سنجش خواهد بود.

معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر ۲۰ درصدی در نمره کل داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر پیام نور خواهد داشت.

با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه شده که داوطلبان و متقاضیان، معدل دوره کارشناسی خود را با دقت درج کنند.

داوطلبانی که در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل می شوند، می بایست در مرحله پرینت کارت با ورود به بخش ویرایش اطلاعات کارت، نسبت به اصلاح و درج معدل کارشناسی خود اقدام  فرمایند.

توصیه می شود قبل از شروع فرایند ثبت نام مطابق دستورالعمل درج شده در دفترچه راهنما ثبت نام ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل و سپس براساس فرم پیش نویس ضمن مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را وارد و تکمیل کنید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا