اخبار دانشگاه ها

جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشجوی ارشد در دانشگاه تهران

خلاصه نوشته
  • معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته استعداد درخشان (بدون آزمون) سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱دانشجو پذیرش می کند.


به گزارش دادرسی ؛

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، این دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1401_1402 از بین دانشجویان ورودی سال 1397 که جزو 15 درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد، به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیر تا 20 آذر ماه 1400 اقدام کنند.

علاقه مندان واجد شرایط  می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران(به آدرس https://news.ut.ac.ir/fa/news) مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا