اخبار دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور به مناسب روز دانشجو:دانشجویان امروز، پاسدار خون شهدای دانشجو هستند

به گزارش دادرسی به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛

 

دکتر ابراهیم تقی زاده در پی انتظار پیامی روز دانشجو و حماسه روز 16 آذر را به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسب روز دانشجو به شرح ذیل می باشد:

16 آذر؛ یادآور حماسه دانشجویان شهيدي است که در سایه رهبری و هدایت امام راحل(ره) با خون خود از کیان کشور در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان دفاع کردند و استقلال و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

دانشجویان ؛ قشر فرهیخته، جوان، آگاه و تاثیرگذار کشور هستند که نقشی بی بدیل در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور ایفا می کنند و به ویژه در برهه ای که تمامی هجمه های دشمنان در جهت بی ارزش نمودن باورها و ارزش های اسلامی است، حضور با بصیرت این قشر فرهیخته می تواند راهگشا و الگوی مطلوبی برای دیگر اقشار جامعه باشد.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور افتخار می کند که مامن امن جمع بالایی از دانشجویان مستعد، با وقار، مومن، کوشا و متعهد به آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی است، که این دانشگاه را برای تحصیل برگزیده اند. دانشجویانی که بارها با حضور موفق خود در مجامع ملی و بین المللی؛ پیام آور سربلندی، استقلال، آزادی و بالندگی و شکوفایی برای ایران عزیز بوده اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی دانشگاهیان و گرامیداشت یاد شهدای دانشجو، اعلام می کنم که خود را متعهد به فراهم سازی تمامی بسترها و زمینه ها برای پرورش فرزندان گرانقدر این مرزو بوم در راستای ارزش های اسلامی و آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم و از تمامی دانشجویان مستعد و خلاق این دانشگاه انتظار داریم در جهت ارتقای جایگاه ایران اسلامی و گسترش مرزهای دانش با حفظ موازین و کیان انقلاب اسلامی، اهتمام ورزند و این توانمندی، خودباوری، استقلال و بالندگی را به جهانیان نشان دهند.

امید که فرزندان فرهیخته و شایسته این مرز وبوم، پرچمدار دانایی و خرد و پاسدار خون شهدای دانشجو در عرصه علم و دانش باشند.

دکتر ابراهیم تقی زاده

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا