آزمون دکتری

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401
زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401

به گزارش دادرسی؛

براساس اطلاعیه و اعلامیه سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون دکتری سال 1401 روز چهارشنبه مورخ 24 فروردین 1401 بر روی وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://sanjesh.org/ قرار خواهد گرفت.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حداقل نصاب با هدف شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت منتشر خواهد شد.

 

اطلاعیه سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتایج آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌ متمرکز) :

بدین‌وسیله به اطلاع شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ می‌رساند؛

کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور روز چهارشنبه مورخ 1401.01.24 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت. آن‌دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند. به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند. (دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از روز چهار‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌ های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، ضروری است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه‌ های مربوطه که در درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه منتشر خواهد شد، اقدام نمایند.

همچنین توجه داشته باشید داوطلبان و متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌های امتحانی مربوط به دانشگاه های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ های غیر روزانه شده‌اند، در صورت تمایل و دارا بودن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کد رشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه فقط دانشگاه های ذیربط را نیز انتخاب نمایند و در سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منحصراً مجاز به انتخاب رشته از دوره‌ های مجاز و بر اساس رشته امتحانی خود خواهند بود.

داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوالات و یا مشکلات احتمالی خود را از روز چهار‌شنبه مورخ 24 فروردین تا روز چهارشنبه 31 فروردین با بخش سیستم پاسخگویی این سازمان به نشانی: https://request.sanjesh.org و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا