بخشنامه ها

ساعت شروع به کار کارمندان از 15 خردادماه از ساعت 6 صبح است .

 از ۱۵ خرداد، ساعت شروع به کار کارمندان ۶ صبح است.

ساعت شروع به کار کارمندان از 15 خردادماه از ساعت 6 صبح است .به گزارش دادرسی نت؛ سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی اطلاعیه ای منتشر کرد.

متن اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص ساعت شروع بهکار دستگاه های اجرایی و … به شرح زیر است:

با توجه به تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

همچنین به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری از طریق قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همچنین قطارهای حومه‌ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد.

در این بازه زمانی ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با تمامی دستگاه‌ها ۶ صبح است.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

1 دیدگاه

  1. تهران هم ساعت 6 شروع می شود و با توجه مدت زمانی که در تهران صرف حمل و نقل می شود باید حدود ساعت 4 بیدار شوم تا بتوانم ساعت 6 به کارم برسم!!!
    بهتر نبود ساعت ها را جلو می کشیدید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا