اخبار دانشگاه هااخبار دولتاخبار مجلس

شیوا قاسمی پور:امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان نمی‌تواند غیرحضوری برگزار شود

خلاصه نوشته
  • عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر اساس اعلام مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان باید در مدرسه و دانشگاه‌ها حضور داشته باشند، پس امتحانات نمی‌تواند به صورت غیرحضوری برگزار شود.


به گزارش دادرسی و به نقل از ایسکانیوز،  شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد:

 

حدود دو سال است که آموزش‌ در کشور ما به صورت غیر حضوری پیش می‌رود، بر اساس اعلام مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان باید در مدرسه و دانشگاه‌ها حضور داشته باشند، پس امتحانات نمی‌تواند به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: امتحانات باید به صورت حضوری برگزار شود. حتی اگر کلاس‌های آموزشی  دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار شود امتحانات آنان باید به صورت حضوری برگزار شود، زیرا کیفیت آموزش به شدت کاهش پیدا کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:

در حال حاضر تمامی دانشجویان و اساتید واکسینه شده‌اند، پس باید کلاس‌های درس دانشجویان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

گفتنی است رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا