آزمون دکتریاخبار سازمان سنجشثبت نام آزمون ها

فراهم شدن امکان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری ۱۴۰۱

به گزارش دادرسی؛

سازمان سنجش آموزش کشور با در پی انتشار اطلاعیه‌ای از فراهم شدن امکان ثبت نام با تاخیر برای جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ خبر داد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، متقاضیان تا ۱۰ دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

همچنین هزینه ثبت نام برای این افراد، ۳۷۷ هزار تومان است.

اطلاعیه ثبت ‌نام با تاخیر برای متقاضیان شرکت درآزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1401 به شرح ذیل می باشد:

 

به اطلاع متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1401 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر (از تاریخ 1400.09.10 لغایت 1400.09.12) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند می‌رساند، این سازمان امکانی را فراهم نموده تا  این دسته از متقاضیان حداکثر تا روز جمعه مورخ 1400.10.10 بتوانند صرفاَ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org درخصوص ثبت نام با تاخیر اقدام نمایند.

لذا متقاضیان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام با تاخیر حسب مصوبه مورخ 1400.08.19 هیئت محترم وزیران مبلغ ۳.۷۷۷.۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و هفت هزار) ریال است که به حساب خزانه واریز می‌شود. لازم به توضیح است هزینه فوق شامل مجموع هزینه‌های ثبت نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲.۵۸۰.۰۰۰ ریال، ثبت نام برای متاخرین به مبلغ ۱.۶۸۰.۰۰۰ ریال و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال می‌باشد.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1401 در روز جمعه مورخ 1400.12.06 برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا