اخبار قوه قضاییهاخبار مجلس

محمدباقر الفت: انتظار داریم به نیازهای دستگاه قضا توجه شود

به گزارش دادرسی و  به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه؛

محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل قوه قضائیه با مجلس پیرامون رفع دغدغه معیشت کارکنان دستگاه قضا بر ضرورت همکاری کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در به تصویر کشیدن اثر بخشی برنامه های قوه قضاییه در اجرای توسعه قضایی در جامعه تاکید کرد و عنوان کرد:

ما در تلاش هستیم چشم انداز مناسبی از سطح انتظاراتی که در اجرای برنامه های ششم توسعه مورد نظر است ارائه دهیم و به صرف گزارش اکتفا نمی کنیم و در راستای تحقق این اهداف انتظار داریم به نیازهای دستگاه قضا هم توجه شود که لازمه آن هم اندیشی و هم پوشانی دو قوا است.

الفت معاون رئیس قوه قضائیه گفت: نگاه مدیریت جدید دستگاه قضا به نیازها و مسائل قوه قضائیه نگاهی تخصصی با بکارگیری ظرفیت بالا از تمام توان قوه قضاییه در سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها است.

این مقام قضایی از  تعامل تنگاتنگ قوه قضائیه و مجلس از تلاش در بیان اراده نمایندگان در تراوش احکامی اشاره کرد که با قدرت قلم قانون نگاشته می شود.

در ادامه نمایندگان محترم حاضر در این جلسه ضمن تشکر از توجه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در برگزاری نشست‌های صمیمی در راستای تعامل هر چه بیشتر این دو قوا  و وقوف ایشان به اهمیت نیروی انسانی و بکارگیری راهبردهای استراتژیک در حل مسائل مشترک، مسائل کارکنان دستگاه قضا را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و در جهت رفع مشکلات آنها اظهار امیدواری کردند.

نمایندگان مجلس اذعان داشتند: حضور ریاست محترم قوه قضاییه در جلسات مشترک قوه قضائیه و مقننه نیز بیانگر هم افزایی، همگرایی و نگاه تعاملی و سازنده در اتاق های مشورتی با رعایت استقلال و شئونات است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا