آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

مرکز وکلای قوه قضاییه: مسئولیت برگزاری آزمون با سازمان سنجش است

اطلاعیه مرکز وکلای قوه قضاییه: مسئولیت برگزاری آزمون با سازمان سنجش است

اطلاعیه جدید مرکز وکلای قوه قضاییه درباره احتمال لو رفتن سوالات آزمون وکالتمرکز وکلای قوه قضاییه دقایقی پیش اطلاعیه ای درباره لو رفتن سوالات آزمون روز جمعه این مرکز منتشر کرد.

دومین آزمون وکالت سال 1402 مرکز وکلای قوه قضاییه عصر روز جمعه مورخه 18 اسفند برگزار شد.

دقایقی پس از برگزاری این آزمون شایعاتی مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات در فضای مجازی منتشر شد و براساس ادعای برخی از داوطلبان یک کانال تلگرامی ساعاتی قبل از برگزاری، سوالات آزمون را منتشر کرده است.

در حالی که 24 ساعت از زمان آزمون گذشته است همچنان این شایعه در حال منتشر شدن در فضای مجازی و بازتاب در رسانه هاست و داوطلبان و رسانه ها خواستار توضیح از مسئولان شده اند.

در اطلاعیه این مرکز بدون اشاره به ابهامات ایجاد شده درباره امنیت سوالات، صرفاً اعلام شده که مسئولیت برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله کتبی بر عهده سازمان سنجش می باشد.

اطلاعیه مرکز وکلای قوه قضاییه درباره لو رفتن سوالات آزمون وکالت 1402:

در راستای اجرایی کردن ماده ۵ قانون تسهیل مجوز‌های کسب و کار، آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا در تاریخ هجدهم اسفندماه سال جاری در بیش از هفتاد شعبه اصلی و دویست شعبه فرعی در سراسر کشور و با بیش از یکصدو ده هزار داوطلب برگزار شد.

نتایج اولیه بعد از رسیدگی به اعتراضات و تهیه کلید سوالات، چهل و پنج روز کاری بعد از آزمون اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است مطابق تبصره ماده پنج قانون تسهیل، مسئولیت برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله کتبی بر عهده سازمان سنجش می‌باشد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا