آزمون قضاوتاخبار قوه قضاییه

ممنوعیت استفاده از کتاب قانون در مرحله تشریحی آزمون قضاوت 1400

به گزارش دادرسی:

ممنوعیت استفاده از کتاب قانون در مرحله تشریحی آزمون قضاوت 1400معاونت منابع انسانی قوه قضاییه چندی پسش و در پی انتشار اطلاعیه ای از ممنوعیت و عدم امکان استفاده از کتاب قانون در مرحله تشریحی آزمون قضاوت (جذب عمومی) 1400 خبر داد.

در سال های گذشه در مرحله تشریحی آزمون‌ های قضاوت یک مجموعه از قوانین مورد نیاز در اختیار شرکت کنندگان آزمون قرار می گرفت اما براساس این اطلاعیه در آزمون قضاوت 1400 که روز ششم خردادماه سال جاری برگزار می گردد این رویه اجرا نخواهد شد.

بر این اساس، امروز ۳۱ اردیبهشت، اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر می باشد:

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال هزار و چهارصد می‌رساند با توجه به اینکه علیرغم سنوات گذشته از طرف این مرجع کتاب توزیع نمی‌گردد، شرکت‌کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و … خودداری کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون، جزوه و چرک‌نویس ممنوع می‌باشد و در صورت مشاهده خلاف این امر تقلب محسوب شده و اسامی داوطلبین متخلف به عنوان مردودی اعلام می‌گردد.

پیشتر در آگهی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در این باره چنین آمده بود:

«در آزمون تستی استفاده از هر گونه کتاب قانون و … ، جزوه و چرک نویس ممنوع می باشد ، در خصوص آزمون تشریحی متعاقباً اعلام خواهد شد.»

مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ روز ۶ خرداد ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد. پذیرفته‌شدگان این مرحله به مصاحبه شفاهی راه پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

  1. حداقل زودتر بهشون می گفتن نه الان …
    اونایی که روی این کتاب قانون حساب باز کردن گناه دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا