آزمون های استخدامیاخبار قوه قضاییه

نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400 اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه 1400 اعلام شدبه گزارش دادرسی؛

براساس اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نتایج آزمون کتبی استخدامی کادر اداری قوه قضاییه از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ منتشر شد.

 ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان ، شرکت کنندگان آزمون استخدامی قوه قضاییه می توانند با مراجه به وبسایت مرکز جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری به نتایج این آزمون دسترسی پیدا کنند.

آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه روز 20 اسفند 1400 با شرکت بیش از 104 هزار داوطلب برگزار شده بود.

داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی قوه قضاییه در صورت احراز و کسب حداقل نصاب قبولی ، به مرحله بعدی که بررسی و تأیید مدارک ارائه شده می باشد، راه پیدا خواهند کرد.

زمان و مکان مصاحبه داوطلبان پذیرفته‌شده که مدارک آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد، متعاقباً و از سوی کارگزینی دادگستری استان محل خدمت انتخاب‌شده به آنان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتخاب افراد 2 برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) به منظور انجام مصاحبه‌ ها و گزینش های استخدامی، تنها از میان واجدین حداقل نصاب آزمون کتبی که مدارک آنان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (۴۰ %) برای دروس عمومی و شصت درصد (۶۰ %) برای دروس تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه‌های قانونی در هر شغل محل صورت خواهد پذیرفت.

توجه داشته باشید کسب حداقل نصاب در آزمون کتبی، به منزله قبولی نهایی داوطلب نبوده و هیچگونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و دعوت از افرادی که مدارک آنان تأیید گردیده است، جهت مصاحبه تخصصی، به ترتیب نمره کسب شده آنها در آزمون و تا دو برابر ظرفیت پذیرش صورت می‌پذیرد.

پس از برگزاری مصاحبه تخصصی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) برای آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (۳۰ %) برای مصاحبه تخصصی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه‌های قانونی، به تعداد یک‌ برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا