آزمون های استخدامیاخبار دانشگاه ها

نتیجه آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان ۲۲ آذر اعلام می‌شود

خلاصه نوشته
  • مسئول برگزارکننده آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع امروز در ۲ زمان متفاوت برای گروه‌های شرکت‌کننده خبر داد و گفت: نتایج آزمون روز دوشنبه ۲۲ آذرماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش دادرسی و به نقل از دانشگاه فرهنگیان؛

رضا کچوئیان امروز (19 آذرماه)  دربارۀ آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:

این آزمون بین ساعات ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح و ۱۳ تا ۱۴:۳۰ دقیقه برای دو گروه مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و مهارت آموزان ماده ۲۸ برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه تنها منبع اعلام نهایی نتایج آزمون بعد از تایید رئیس دانشگاه، سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان است، اظهار کرد:

نتایج آزمون روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه جاری از طریق سامانه مروارید اطلاع رسانی خواهد شد، شرکت کنندگان در آزمون می توانند روز دوشنبه از ساعت ۱۵ با ورود به این سامانه و با کد ۷ هزار نتایج را دریافت کنند.

کچوییان همچنین افزود: برگزاری آزمون چند گزینه ای و مهلت در نظر گرفته شده بیش از ۲ و نیم برابر زمان استاندارد پاسخگویی به سؤالات و همچنین تصحیح الکترونیکی اوراق، برگزاری آزمون را در بالاترین حد استاندارد قرار داد حال افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون نشوند، می توانند به عنوان آزمون جبرانی با سری چهارم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع شرکت کنند.

وی درباره آمار آزمون امروز توضیح داد: مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون جامع امروز را ۳۵ هزار و ۸۳ تن اعلام

وی همچنین افزود: آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش با مدت زمان پیش بینی شده ۹۰ دقیقه برای جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۴۸۸ نفر و آزمون مهارت آموزان ماده ۲۸ ورودی سال ۹۹ و جاماندگان سال های قبل نیز به مدت ۹۰ دقیقه برای تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۵ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: همه مشمولان شرکت کننده در آزمون های جامع ماه های شهریور و مرداد گذشته که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی نشده بودند، به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش به عنوان آزمون جبرانی در آزمون برگزار شده عصر امروز، شرکت کردند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، شرکت کلیه افرادی را که با کسب نمره های قبولی از دروس کارآموزی و فرهنگی موفق به کسب نمره کل ۶۵۰ و یا بالاتر نشده بودند، در آزمون برگزار شده صبح امروز ضروری خواند و گفت:

همه افرادی که بنا به دلایل متعدد در آزمون های برگزار شده دوره های قبل نیز شرکت نکرده و یا غایب بوده اند، موظف به شرکت در آزمون جامع امروز بوده اند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا