آزمون قضاوتاخبار سازمان سنجش

پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون قضاوت جذب عمومی سال 1400

زمان و محل رفع نقص آزمون قضاوت جذب عمومی 1400

به گزارش دادرسی از آزمون قضاوت 1400 (جذب عمومی)؛

پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون قضاوت جذب عمومی سال 1400
پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون قضاوت جذب عمومی سال 1400

امروز سازمان سنجش در پی منتشر کردن اطلاعیه ای از تاریخ مشاهده و پرینت و محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون (جذب عمومی) آزمون قضاوت 1400 خبر داد.

آزمون قضاوت 1400 (جذب عمومی) در روز جمعه 13 اسفند ماه در 20 مرکز استان برگزار می گردد و کارت شرکت در آزمون از روز  سه شنبه مورخ 1400.12.10 در وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.

داوطلبان جذب عمومی آزمون قضاوت 1400 برای مشاهده و دریافت کارت شرکت در آزمون می بایست در تاریخ مقرر به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org/ مراجعه و با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده ، نام و نام خانوادگی ، کد ملی و سال تولد و ….) نسبت به مشاهده و پرینت کارت مذکور اقدام و براساس نشانی و ساعت درج شده در کارت شرکت در آزمون، به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.

جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن به مسئولین برگزار کننده آزمون الزامی است.

مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون قضاوت 1400:


  1. درصورتی که در اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، تارخ تولد ، مذهب و …. مغایرتی مشاهده نمودید به منظور اصلاح این موارد می بایست حداکثر تا تاریخ 13/12/1400 تنها با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح مغایرت ها اقدام کنید.
  2. درصورتی که کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا عکس درج شده دارای اشکلاتی از جمله فاقد مهر بودن ، واضح نبودن و یا درج عکس اشتباه می بایست با همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 3*4 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار در تاریخ و ساعت مقرر اعلام شده (به پیوست) تا روز قبل از برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در بادجه محل رفع نقص حوزه برگزاری آزمون مراجعه و موضوع را پیگیری نمایید.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون نماینده این سازمان در روز پنجشنبه 1400.12.12 صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه برگزاری آزمون (مندرج در کارت شرکت در آزمون) مستقر خواهد بود.

داوطلبان آزمون برای آگاهی بیشتر از شرایط و ضوابط آزمون و اطلاعات لازم درخصوص دفترچه‌ ی سوالات از برگ راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

چند توصیه مهم برای آزمون قضاوت 1400:


  1. آغاز برگزاری آزمون صبح از ساعت‌ هشت صبح می ‌باشد و در های سالن از ساعت هفت و نیم بسته خواهد شد بنابراین ضروری است که از 15 دقیقه قبل در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشید.
  2. برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار، چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد تراش، مداد پاکن ، یک سنجاق و یا سوزن همراه خود داشته باشد.
  3. هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره در جلسه آزمون تخلف محسوب و موجب محرومیت از گزینش در آزمون می گردد لذا از آوردن این وسایل به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنید.
  4. با توجه به  پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترمتان ، هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  5. درصورتی که  به بیماری کرونا مبتلا هستید در زمان ورود به محل برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولان حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌ های لازم را در این خصوص بعمل آورند.
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا