آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

انتظار سه ماهه اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1402

انتظار اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه همچنان ادامه دارد.

انتظار سه ماهه اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییهبه گزارش دادرسی؛ انتظار داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه که اسفند ماه 1402 برگزار گردید برای اعلام نتایج آزمون همچنان ادامه دارد.

انتظار سه ماهه اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

با وجود اینکه پیش تر اعلام شده بود نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1402 دو ماه پس از برگزاری و در اوایل اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد، علی رغم گذشت 3 ماه از آزمون روز 18 اسفند ماه مرکز وکلای قوه قضاییه، نه تنها نتایج این آزمون اعلام نشده بلکه توضیحی نیز در خصوص زمان انتشار نتایج ارائه نشده است.

زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه:

آخرین اظهارنظر درباره اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، صحبت های روز 23 اردیبهشت رئیس سازمان سنجش بود که وعده داده بود نتایج این آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در دهه اول خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

با وجود این تاخیر قابل توجه در اعلام نتایج این چنین گمان می رود که این تاخیر به حواشی مربوط به لو رفتن سوالات آزمون 18 اسفند مرکز وکلای قوه قضاییه مرتبط است.

ماجرای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه:

اندکی پس از برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در تاریخ 18 اسفند ماه 1403 زمزمه هایی مبنی بر لو رفتن سوالات در فضای مجازی منتشر شد و برخی داوطلبان ادعا کردند که یک کانال تلگرامی ساعاتی قبل از برگزاری، سوالات آزمون را منتشر کرده است.

اگرچه در ابتدا عدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه لو رفتن سوالات را شایعه خواند و سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص گفت: لو رفتن سوالات زمزمه است به دستور رئیس قوه قضاییه موضوع بررسی و چهار نفر در این باره به اتهام فروش سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه دستگیر شدند.

روز 24 اردیبهشت رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری چهار نفر به این اتهام که سوالات را فروخته و پول های کلانی را به دست آورده بودند، خبر داد و گفت دو نفر از این افراد به انجام این عمل اعتراف کرده اند.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا