آزمون وکالتآزمون وکالتکانون وکلای دادگستری

آزمون وکالت 1400 کانون وکلای دادگستری در 30 تیر برگزار می شود

آگهی ثبت نام در 26 اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

به گزارش دادرسی؛

برگزاری آزمون وکالت 1400 به زودی

عصر روز گذشته دکتر جعفر کوشا رئیس اتحادیه اسکودا در صفحه شخصی خود در اینستگرام ضمن عذرخواهی بابت تعویق در برگزاری آزمون وکالت اعلام کرد:

خوشبختانه در پی تلاش های مستمر و گسترده و رایزنی های مداوم نمایندگان نهاد وکالت و کانون های وکلای دادگستری موانع موجود در مسیر برگزاری آزمون تا حد زیادی برطرف گردیده و به لطف و یاری خدا به زودی در خصوص زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری این آزمون تصمیماتی اتخاذ و از طریق وبگاه رسمی روابط عمومی اسکودا اطلاع رسانی خواهد شد .

در این زمینه اخرین جزئیات و تحولات توسط نائب رئیس محترم اتحادیه اسکودا، جناب آقای دکتر کیانی، از طریق گفتگوی زنده اینستگرامی به اطلاع داوطلبان و متقاضیان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری خواهد رسید.

جزییات آزمون وکالت ۱۴۰۰: انتشار آگهی ۲۶ اردیبهشت، برگزاری ۳۰ تیر + ویدئو

دقایقی بعد دکتر ابراهیم کیانی نایب رئیس اتحادیه اسکودا در یک لایو اینستگرامی خبر از رفع موانع و حواشی برگزاری آزمون وکالت داد و عنوان کرد:

آگهی ثبت نام آزمون وکالت 1400 در طی هفته آینده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر گردیده و آزمون در روز پنجشنبه 30 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد به این دلیل که با آزمون استخدامی 31 تیرماه تداخلی نداشته باشد.

نایب رئیس اسکودا در ادامه درباره تاثیر قانون تسهیل بر آزمون وکالت 1400 اظهار کرد:

 آگهی آزمون وکالت 1400 فعلا مطابق قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت منتشر و پس از لازم‌الاجرا شدن قانون تسهیل، درباره موضوع ظرفیت‌ پذیرش مطابق این قانون، آگهی تکمیلی منتشر خواهد شد.

کانون های وکلای دادگستری تابع قوانین هستند و برای اینکه رقابت بین داوطلبان آزمون و پروانه وکالت از بین نرود ،تصمیم داریم تا برای داوطلبانی که نمره برتر را کسب می کنند امتیازات ویژه ای در نظر بگیریم که به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

برگزاری دو آزمون وکالت در سال 1401 توسط کانون های وکلا

دکتر ابراهیم کیانی نایب‌ رئیس اتحادیه سراسری اسکودا اظهار کرد :

در سال جاری کانون‌های وکلای دادگستری دو آزمون وکالت برگزار خواهند کرد که اولین آزمون (آزمون وکالت ۱۴۰۰) در 30 تیرماه و دومین آزمون (آزمون وکالت ۱۴۰۱) در نیمه دوم سال 1401 برگزار خواهد شد.

جزئیات دقیق‌تر و بیشتر درباره زمان برگزار و ثبت‌نام آزمون وکالت دوم، پس از برگزاری آزمون تیرماه مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا