آزمون دکتری

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 منتشر شد

دانشگاه سراسری

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1401
دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1401

به گزارش دادرسی؛

 

کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز 1401 دیروز مورخ 23 فروردین ماه بر روی وبگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/ منتشر شد. تمامی داوطلبان و شرکت کنندگان آزمون دکتری 1401 می توانند با مراجعه به درگاه مذکور و وارد کردین شماره داوطلبی یا شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه ای خود از نتایج آزمون مطلع شوند.

آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته می باشند، از فردا مورخ 25 فروردین ماه 1401 لغایت 28 فروردین ماه 1401 (یعنی تنها سه روز) می توانند نسبت به ثبت کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود حداکثر تا 50 مورد و با توجه به رشته امتحانی خود ، در درگاه سازمان سنجش اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1401 نیمه متمرکز

!! توجه داشته باشید این دفترچه مربوط به دانشگاه های سراسری می باشد و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی می بایست براساس اطلاعیه‌ های مربوطه که از طریق درگاه آن دانشگاه به نشانی اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حداقل نصاب آزمون دکتری به منظور شرکت در مرحله دوم (گزینش و مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا