اخبار

برگزاری آزمون وکالت مضاعف نشانه بی تقوایی در برابر جامعه و ساحت عدالت است

نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:

برگزاری آزمون وکالت مضاعف نشانه بی‌تقوایی در برابر جامعه و ساحت عدالت است.

برگزاری آزمون وکالت مضاعف نشانه بی‌تقوایی در برابر جامعه و ساحت عدالت است.نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در توئیتی برگزاری آزمون وکالت مجدد در سال جاری را خلاف قانون و عدالت و نشانه بی‌تقوایی در برابر جامعه دانست.

به گزارش وکلاپرس، نمایندگان مجلس یازدهم در روزهای پایانی عمر مجلس، در صدد اعمال فشار به کانون های وکلای دادگستری و برگزاری مجدد آزمون وکالت هستند و برگزاری آزمون دوباره را منطبق با مفاد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار می‌دانند

در همین راستا دکتر وحید قاسمی عهد، نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار توئیتی به این موضوع واکنش نشان داده و عنوان داشته است: برگزاری آزمون مضاعف و جذب خلاف قانون کارآموز، نشانه سرگردانی، بی تعهدی و بی تقوایی در برابر جامعه و ساحت عدالت است.

دکتر قاسمی عهد در توئیترش(ایکس) در خصوص آزمون وکالت مضاعف مرکز وکلای قوه قضاییه نوشته است:

با توجه به وظیفه اخلاقی، شرعی و قانونی‌ کانونهای وکلای دادگستری در برابر جامعه، جهت آموزش و نظارت استاندارد بر کارآموزان، برگزاری آزمون مضاعف و جذب خلاف قانون کارآموز، نشانه سرگردانی، بی تعهدی و بی تقوایی در برابر جامعه و ساحت عدالت است.

لازم به ذکر است رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه چند روز پیش اعلام کرده بود، این نهاد ۱۸ اسفند ماه مجددا آزمون وکالت برگزار خواهد کرد. پیشتر این نهاد ابتدای شهریور ماه نیز یک آزمون وکالت برگزار کرده بود.


بیشتر بخوانید:

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا